Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tady jeden echt židovský:

Ve svěžím jarním jitru se prochází vilovou čtvrtí pan Kohn. Na balkónu jedné z vil se vystavuje slunečním paprskům v rozkošných nedbalkách kyprá paní Sternová.

"Paní Sternová," volá z ulice Kohn, "nemohl bych jít nahoru a pomilovat se s nima?"

"No dovolte," rozhorlí se paní Sternová, "copak jsem nějaká prodejná ženská?"

"A kdo tu mluvil o placení?"

0 0
možnosti
Foto

tak ten jsem slyšela už dávno a rozhodně ne v židovském prostředí-že jste si ho přivlastnil a přizpůsobil?;-D že by byla pravda zvěst o židovském spiknutí které se chce zmocnit celého světa?-doufám že jste pochopil že i tohle byl jen vtip

jinak fotku z dob mládí, kdy jsem byla štíhlá mám také na lednici jako motivační prvek, ale když přijde hlad tak se oči při otvírání stočí vždy jinam-nějaký podvědomý reflex související s pudem sebezáchovy, asi

0 0
možnosti

Jeden oblíbený (ale mám ráda všechny):

Poslouchej, Kohn, naše Sára potřebuje do okna závěsy. Naproti bydlí nějaký mladík a dívá se na ni. Na to Kohn pravil - nic nekupuj, vyměň si s ní pokoj.

0 0
možnosti

Mně nějak echt židovský nepřipadá. Nejen, že mi tam chybí Roubíček a Kohn:-) ...

4 0
možnosti

V40í78t 11K72l51í29m40a

13. 5. 2018 6:55

Důležitější je, zda Vás pobavil, ne?

2 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 897x
Autor je Mezinárodní realitní konzultant a symatizant DiEM 2025 (diem25.og).

Seznam rubrik