Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta "Čézeta" je parádní.Teroristům se ovšem ubránit nedá. Zaútočí ve chvíli, kdy to nejméně čekáte a jako na potvoru nikdy není poblíž žádný držitel zbraně. Viz zkušenosti západní Evropy. Nejlepší obranou proti terorismu je maximálně omezit výskyt potencionálních jedinců na našem území.

4 0
možnosti
JK

Úplně nevím jestli u nás jako prostý občan můžete jen tak držet jakoukoliv AR, v nezměněné samočinné úpravě /nebo jak to nazvat - prostě útočná puška se zachovanou funkcí vícestřelu, resp. dávky/. Měl jsem a mám za to, že to není možné. Což je dobře, protože až to bude možné, připravme se na střílečky ve školách a na pracovištích - viz teďka to Maine. - - - - Lidi by udělali nejlíp, kdyby se naučili pořádně zacházet s nožem. Jasně, to je nejmíň hodina tréninku denně.... Celé je to nesmysl. Lidi nechtějí snášet nepohodlí, nebudou cvičit sebeobranu, nestojí jim to za to. A spousta těch, co by i nepohodlí byli ochotni snášet, tak se zase nechtějí tahat po světě s krochnou, den co den..... /tak to mám třeba já/. Člověk s tím má ohromnou odpovědnost a ta je v naprostém nepoměru s eventuálním zvýšením vlastní bezpečnosti. Já mám dokonce kopřivku z toho, že bych tu zbraň někde použil a byl úspěšný. Možná proto, že vím, co by to dál obnášelo - na 99% by člověk šel před soud s obžalobou za vraždu, se vším, co k tomu patří - ty bezesný noci, co bude, pokud ho soud nezprostí a když si tu úspěšnou obranu bude muset odsedět. A i když zprostí, připravte se na rok dva tři ztracenýho života, plus zestárnete o dvacet let, už nikdy nebudete jako dřív, mentálně i fyzicky. Lepší než vláčet se s krochnou je umět švihat nožem a úplně nejlepší je umět rychle a dlouho utíkat. Což je ostatně model, na který sázím já. Má to i vedlejší efekt - člověk je zdravý a štíhlý a překvapivě má i sílu, jakou bych si nikdy netipoval. A to všechno jenom proto, že se jde občas proběhnout.

0 0
možnosti
HH

Zajímavý hybrid M4 a kalašnikova:D Jinak zbraňová legislativa v Izraeli je mnohem tvrdší než u nás...pro běžné obyvatelstvo...tam musíte dokládat každý z 50 nábojů, které dostanete, kde jste je vystřílel...

0 0
možnosti
JK

Tak to je snad i u nás, že můžete střílet na místě k tomu určeném, a jinak vše musíte hlásit /polecajtům? Asi ano, komu jinému/. Jako myslivec vedete evidenci o každé ráně. A to jsou náboje za Vaše vlastní love. Když jsem v AZ na střelbách, tak se eviduje všechno, do posledního. Samozřejmě nikdo nepočítá prázdný hilsny, takže bych si mohl něco málo vyšetřit. Ale zase, můžou mne po střelbách profilcovat a pak bych měl na krku nedovolené ozbrojování. /taky co s nábojema - jíst se to nedá, pro civila není zbytečnější věci/.

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší obranou je zvolit si solidní politiky. Na tom se však nelze shodnout, když někteří lidé dávají přednost opaku solidnosti, věrohodnosti a slušnosti.

1 0
možnosti
Foto

Izrael tyto zbraně rozdává bezplatně lidem v Kibucích.

0 0
možnosti
JK

Pozdě. Střílečka už proběhla.

0 0
možnosti
Foto

Stačilo mi, když jsem na vojně ve službě na dévétárně musel pistoli nosit den u pasu. Nosit ji den po dni si nedovedu představit. Střílet z ní jsem docela uměl. Měl jsem 90% úspěšnost ve střelbě na figuru - 45 z 50 možných. Ze samopalu vz.58 taky i 100% vleže na vzdálenost 100m. To jediné mě na vojně bavilo.

0 0
možnosti
LP

Dneska taky pistole určené k nošení váží násobně méně než tenkrát

0 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 897x
Autor je Mezinárodní realitní konzultant a symatizant DiEM 2025 (diem25.og).

Seznam rubrik