Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-) Autore, nerad Vám odporuji, ale jestli považujete za škůdce toho, který začal dělat ve financích pořádek, omezil každoroční narůstání dluhu, omezuje několikaleté drancování tohoto státu politiky, že mají po žížalkách, tak já mu s lehkým srdcem odpustím i to jeho ptačí hnízdo.

Klidně si tam dodejte Kalouska, který úplně běsní a všechno je podle tohoto gumaře špatné. Nejlepší financministr zasekl minus 600 mlrd. a teď bude radit, jak se to má dělat. Žijeme asi každý v jiném světě ! Rv

0 1
možnosti
VK

V17í77t 29K54l70í79m94a

21. 9. 2016 18:26

Dobrý den, psal jsem jen, že se čtenáři rozdělili do dvou skupin, z nichž jedna jej považuje za škůdce a druhá za spasitele. Nic více, nic méně.

0 0
možnosti
Foto

Moc dobré, jsem pro.

Můj návrh:

Klaus, Zeman, Sobotka, Kalousek a protože jsem z Prahy, tak ještě Bém.

0 0
možnosti
RH

Střepinový soud byl obrana proti charismatickým vůdcům lidu proti šlechtě. Babiš není charismatický a je poslední, kdo by bojoval proti oligarchům.

1 0
možnosti
PN

P92e97t94r 46N36ě58m32e77c

21. 9. 2016 13:11

Se jmény se roztrhl pytel :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 897x
Autor je Mezinárodní realitní konzultant a symatizant DiEM 2025 (diem25.og).

Seznam rubrik